.

.

.

İade Ve Değişim İşlemleri

Satın almış olduğunuz ürünün ayıplı/kusurlu olduğunu bildirmek için ikids.com.tr 'den sipariş detayları bölümüne giriş yaparak “İade/Değişim Talep Et” butonuna tıklamanız, iade sebebiniz ile birlikte talebinizi bize ulaştırmanız yeterlidir. Müşteri hizmetleri yetkilimiz sizinle en kısa sürede iletişime geçecektir.

İade işlemleriniz ile ilgili her türlü sorunuz için 0530 201 52 96 numaralı hattımızdan veya [email protected] adresinden müşteri hizmetleri yetkilimize ulaşabilirsiniz.

Değişim ve İade Şartları

1-Sorunun ürünün yanlış kullanımına bağlı olarak kullanıcı hatasından (yanlış şarj etme, yanlış pil kullanımı, çarpma, kırma, bozma, düşme sonucu kırılma, yanlış montaj, yanlış kullanım vb.) kaynaklandığı tespit edilen durumlarda ürün iadesi alınmaz.

2-Kullanıcı kusurundan kaynaklanan arızalar iade ve garanti kapsamı dışındadır. (Düşme, kırılma, yetkisiz tamir, yanma, voltaj değişiklikleri vb.)

Cayma Hakkı

1-Alıcı; malı teslim aldığı tarihten itibaren 14 (on dört) içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin ürünü iade ederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

2-Satıcı, alıcının talebini aldıktan sonra en geç 10 (on) gün içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedeli ve iade kargo ücretini alıcıya hiçbir masraf yükletmeksizin ödemekle yükümlüdür.

3-Alıcı, cayma hakkını kullanmak istediğinizi bildirdikten sonra ürünü 14 (on dört) gün içerisinde iade etmelidir.

4-Alıcı, satın aldığı ürünü -kargo ile, evden alım hizmetinden faydalanarak veya kargo şubesine teslimat ile-(anlaşmalı olduğunuz kargo şirketine ve içeriğine göre revize edilecektir.) iade edebilir.

5-Cayma hakkının kullanılabilmesi için ürünün ambalaj ve içeriğinin hasar görmemiş olması (ürün ambalajının açılmamış ve elektronik ürünlerde ürünün aktive edilmemiş olması) ve Satıcı tarafından tekrar satışa arz edilebilir nitelikte olması şarttır.

6-Alıcının kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa Alıcı kusuru oranında Satıcının zararını tazmin etmekle yükümlüdür.

Ürünün Ayıplı/Kusurlu Olması Halinde Alıcının Hakları

1-Alıcı, ayıplı/kusurlu olduğunu düşündüğü ürün hakkında e-posta veya telefonla bilgi alarak arızanın kullanım hatalarından kaynaklanıp kaynaklanmadığı hakkında bilgi alabilir.

2-Kusurun alıcının kullanımı veya hatasından kaynaklanmadığı durumlarda ürünün inceleme amaçlı Satıcıya gönderilmesi gerekmektedir.

3-Ayıplı/kusurlu ürün alıcı tarafından teslim alındığı şekilde tüm aksesuarları, kutusu ve kitapçıklarıyla eksiksiz, hasarsız ve kargoda oluşabilecek hasarlara karşı korunacak şekilde paketlenerek gönderilmiş olmalıdır.

4-Ürün ile birlikte satış faturası da gönderilmelidir.

5-Ayıplı/Kusurlu ürün Satıcıya ulaştığı gün arıza tespiti için Satıcı firma bünyesindeki teknik servise alınarak 3 (üç) iş günü içerisinde arıza tespiti yapılır. Arıza raporu onaylanır ise iade süreci başlar. Ürünün Ayıp/Kusur tespitinin Satıcı firma bünyesi dışında bir yetkili servis tarafından yapılması halinde, ürün en kısa sürede satıcı tarafından ilgili yetkili servise gönderilir ve yetkili servisçe düzenlenen arıza raporu neticesinde değişimi yapılır veya iade alınır.

6-Alıcı, inceleme sonucunda üründeki ayıbın/kusurun kullanıma bağlı oluşmadığı tespit edildiği takdirde ve ürünün kendisine teslim tarihinden itibaren 2 (iki) yıl içerisinde;

a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,

b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,

c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,

ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,

seçimlik haklarından birini kullanabilir.

7-Satıcı, eğer ürünün ayıpsız/kusursuz misli stoklarda mevcut değil ise telefon veya e-mail yolu ile Alıcıya bildirir. Bu durumda alıcı; iletişim formunu doldurarak, Müşteri Hizmetleri hattını arayarak veya mail yolu ile satıcıya ulaşarak diğer seçimlik haklarını kullanabilir.